justyna pisze:Ja przy Gracie nie mogłam się otrząsnąć z wrażenia, że jest obrażona że musi jechać program. Jakby marzyła o tym, żeby być wszędzie tylko nie na lodzie w Taipei
Zgadzam się - dlatego byłam w szoku, że dostała tak wysokie PCS. Interpretacyjnie program leżał i kwiczał (a raczej ćwierkał?). Nie wiem dlaczego nie może po prostu pojechać dobrego programu kiedy stawką są medale.
Miyahara jak to Miyahara...Mam te same uwagi co przy programie krótkim. Razi mnie trochę, że dostaje takie oceny, a nie skacze 3+3 w dowolnym oraz dwie kombinacje 2A+3T...Wiem, ze to punktowo się opłaca, ale nie zmienia to faktu, że poważna pretendentka do medalu na MŚ powinna mieć 3+3 w programie dowolnym.
Gdzie się podziała Mirai w takiej formie na Mistrzostwach USA?

3F+3T z UR przy 3T, ale reszta bardzo solidnie. Świetne piruety, ale szkoda, że Mirai ponownie była skupiona na skokach, bo od strony interpretacyjnej było słabiutko.
Rika Hongo - muzykę z Riverdance powinni wybierać wszyscy ci, którym daleko do bycia artystami, bo nawet jak SS i prędkość jest na średnim poziomie, to i tak program wydaje się być dynamiczny, a publiczność będzie reagować entuzjastycznie. Tak czy inaczej - lubię ten program, ale na CoC zrobiła na mnie lepsze wrażenie. Brawa za wskoczenie na podium!
Kanako Murakami - ah moja urocza Kanako...szkoda, że po raz ostatni mieliśmy okazję zobaczyć jej program dowolny (a przynajmniej ja nad tym ubolewam), ale mam nadzieję, że w przyszłym sezonie wróci w lepszej formie z 2A, 3R i resztą skoków

Zgadzam się z pozostałymi co do niedoszacowania Osmond w PCS - nawet jak skoki nie do końca jej leżą, to zawsze przyjemnie się ją ogląda. Jest jedną z tych zawodniczek, które potrafią pokazać, że kochają być na lodzie i występować. Ma sporo osobowości i aż szkoda, że nie zobaczymy jej na MŚ

Dobre wrażenie zrobiły na mnie wszystkie trzy Koreanki - są bardzo dobre od strony technicznej i mam nadzieję, że popracują również nad interpretacją programów, bo tutaj tylko Soyoun stara się prezentować program, a nie tylko zaliczać kolejne elementy.